1 Ağustos 2010 Pazar

Galatasaray:2 OFK Belgrad:2



Seyrederken çokca insanın sabrını zorlayan bir maçtı. Maçı Plaseyihanrigibivuruyorum ve biraderle Maçka'da seyrettik. Maçtan sonra hemen yazmamın sebebi; biraz sakin kafayla birşeyler kağıda dökmek istememdir. Öncelikle Aykut'u artık Galatasaray formasınıyla sahada görmek istemiyorum. İyi niyetine saygım var ancak kapasitesini geldiği günden beri yükseltememiş bir oyuncu. Ne fiziği fizik, nede kalecilik tekniği üst düzey; bunu biraz açmak istiyorum. Blokajı vasat, ayakla topu oyuna sokamıyor, her gelen geri pası rakibe degajlıyor. Yan topları Allah'a emanet, beğenmediğimiz Leo Franco bu topları kulağıyla alıyordu. Burda Leo'yu övmüyorum Aykut'un ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalışıyorum sadece. Durmadan da bana güvenin diye ropörtaj verip duruyor; git kardeşim istemiyoruz bu kaçıncı yakışın artık yeter. Ufuk geçsin kaleye, belki oda hatalı goller yiyecek ama sabredeceğiz; Volkan Demirel ve Fenerbahçe örneği gibi. Ufuk potansiyeli olan bir eldiven sabredersek ondan uzun yıllar faydalanabiliriz. 7 sene çeşitli zamanlarda bu şans Aykut'ada verildi. Ama o başarılı olamadı; kalecilik yürek işidir biraz, sende Galatasaray'ın kalesini koruyacak cesaret yok Aykut malesef.
Maç yazısının önüne geçti Aykut ama 2008 Bükreş maçındaki saçmalıklarından sonra önemi yüksek bir maçta yine aynı hataları görünce tahammül edemiyor insan. Oyuna bakarsak Galatsaray iyiydi. Batdal'ı çok beğendim, şansını kısa sürede kıracaktır. Ayhan yan pas ustası olmuş arada rakibin koşu yolunada bırakıp aksiyon yaşatıyor bizlere. Sarp çok mücadele etti, yapabileceğinin maksimumunu yaptı. Barış Özbek 2 metreye pas atmaktan aciz. Arda Turan'ı sahada konuştu anlatmaya gerek yok. Rakipten Nemanja Milic çok beğendim, genç bir çocuk; 6+2+2 için ideal bir yabancı; stili bana Baros'u andırdı. Bence geleceği parlak bir adam.

Kuvvetle muhtemel turu haftaya geçicez ama transferler bir an önce yapılıp(orta saha, forvet, kaleci), şu Aykut'tanda kurtulmak lazım diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder