1 Ağustos 2010 Pazar

NEVİN YANIT AVRUPA ŞAMPİYONU!




Türk atletizmi için muhteşem bir olay; uzak olduğumuz teknik zorluğu yüksek bir atletizm dalında şampiyon olduk. Yarışı boyunca sanki bende koştum Nevin'le. Bende zıpladım o engelleri aşarken ve bitiş çizgisinde kafamı bende uzattım ileri doğru. Bende inanamadım onun gibi kazandığımıza ilk önce; içime bir anda gurur doldu. Teşekküler Nevin bize bu güzelliği tattırdığın için, helal olsun. Çoğu zaman elemeden öteye gidemediğimiz atletizmde bize altını hediye etmen büyük bir olay. Fenerbahçe'yide kutluyorum ona destek olduğu ve sahip çıktığı için. Süreyya Ayhan ve Elvan'la bir yerlere geldiğimizi hissettirmeye başlamıştık, artık o eşik geçildi bu madalyayla. Artık devamını bekliyoruz; antrenörün ve sende emeği olan herkese teşekkürler. Pistleri ağlatıp herkesi peşine takıp çok 1'likler görmen dileğiyle; yolun açık olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder